Objednanie termínu
Ak sa chcete stať naším pacientom, zatelefonujte nám v čase ordinačných hodín na kontaktné číslo (>>>) alebo nám napíšte do emailu (>>>), že ste dostali odporúčanie na cievne (angiologické) vyšetrenie a máte požiadavku o toto vyšetrenie na výmennom lístku od odosielajúceho lekára.
Výmenný lístok potrebujete len ku prvej návšteve na objednaný termín.
Bez výmenného lístka sa na Vás nahliada ako na samoplatcu a budete upozornený, že vyšetrenie Vám bude spoplatnené podľa cenníka. Berte prosím toto na vedomie! |
Každý pacient je objednaný na čas, ktorý sa snažíme dodržať. Ku každému pacientovi pristupujeme však individuálne. Niekedy si závažnosť stavu vyžaduje dlhšie zhodnotenie a vybavovanie konzultácie na vyššom pracovisku alebo hospitalizácie predlžuje celé vyšetrenie.
V prípade náhle vzniknutých a závažných ťažkostí Vás vyšetríme ako akútneho pacienta aj bez výmenného lístka (a samozrejme "bezplatne").
V čase ordinačných hodín môžete prísť bez predchádzajúceho objednania aj v prípade, keď Vás odošle všeobecný lekár alebo iný špecialista s výmenným lístkom a požiadavkou o bezodkladné cievne vyšetrenie. Zvlášť vtedy, ak je urgencia vyšetrenia podložená nielen klinickým podozrením na závažný stav ale aj laboratórnymi výsledkami (napríklad pozitívne D-diméry). V takomto prípade Váš zdravotný stav posúdi sestra alebo lekár a budete vyšetrený podľa možnosti priebežne, alebo Vám pridelíme skorý termín vyšetrenia.
Pre uplatnenie optimálneho diagnosticko-liečebného postupu je vhodné, aby pacienta s chronickým závažným stavom sprevádzal blízky človek (zvlášť ak ide o pacienta so zhoršeným vnímaním, imobilného pacienta, pacienta s nehojacimi sa ranami, pacienta s pokročilými komplikáciami z cukrovky a pod.).
U takýchto pacientov oceníme, ak máme k dispozícii aj zdravotnú dokumentáciu (alebo aspoň nálezy z posledného obdobia) ako aj zoznam aktuálne užívaných liekov.
Keďže oznamy o našej neprítomnosti a zastupovaní vždy zverejňujeme na www.cievar.sk, prosím overte si, či v čase objednaného termínu budeme na ambulancii prítomní.
Môže sa stať, že nám zlyhá kontakt na Vás (alebo v čase nášho telefonátu nebudete dostupný) a nebudete tak informovaný o našej prípadnej neprítomnosti a dostavíte sa zbytočne. Našim cieľom je spokojný a informovaný pacient. |